Bejelentések és igények kezelése hatékonyan

A jegykezelő rendszer segít az ügyfelek és felhasználók bejelentéseinek és igényeinek kezelésében. Egyszerűsíti és átláthatóvá teszi az üzemeltetést és hibaelhárítást, igénykezelést.

Egy hatékony jegykezelő rendszer nem csak az IT üzemeltetésben, hanem a gyártás és kivitelezés esetén is nagy segítséget nyújt Használata során az üzemeltetés transzparensé és nyomonkövethetővé válik és garantálható, hogy minden hiba és feladat az adott SLA-n belül megoldásra kerül.

Mit nyerünk egy jegykezelő szoftverrel?

  • Hibák és igények állapotának követése

  • Növekvő felhasználói elégedettség

  • Hatékonyabb munkaidő kihasználás

  • Eszközök és konfigurációk kezelése

  • Gyors és egyszerű riportok

  • Eszközök és bejelentések összekapcsolása

  • Munkaidő és pénzügyi adatok, riportok

  • SLA-k figyelése és riportolása

A jegykezelő rendszer funkciói

Miért ez a legfontosabb az üzemeltetésben, hibaelhárításban?

Miért válasszuk a simplERP rendszert?

Hibák és igények kezelése

A jegykezelő szoftverrel minden e-mailt, telefonhívást és megkeresést támogatási jegyként kezelhetünk, priorizálhatjuk, kategorizálhatjuk és folyamatosan nyomon követhetjük a státuszát, amit a bejelentő is láthat. Ez segít az üzemeltető csapat hatékonyabb munkáját, jobb és gyorsabb kommunikációját.

Az EAM (Enterprise asset managemen) szoftvert a céges eszközök és berendezések követésére, karbantartások kezelésére és ellenőrzésére használunk. A célunk, hogy az adott eszközt a teljes életciklusa alatt nyomon tudjuk követni és hatékonyan tudjuk optimalizálni a működését.

Eszközkezelő szoftver

Az asset management szoftverek célja, hogy naprakész információt szolgáltasson az általunk birtokolt, üzemeltetett vagy eladott eszközökről. Fontos funkciója az eszközmenedzsmentnek, hogy folyamatosan látjuk, melyik cégnél, hol és kihez van rendelve egy adott gép, szerszám vagy jármű.

Az EAM (Enterprise asset managemen) szoftvert a céges eszközök és berendezések követésére, karbantartások kezelésére és ellenőrzésére használunk. A célunk, hogy az adott eszközt a teljes életciklusa alatt nyomon tudjuk követni és hatékonyan tudjuk optimalizálni a működését.

Miért fontos az eszközeink menedzselése?

Egy szervezet rengeteg eszközzel rendelkezik, amik jelentős anyagi és működési felelősséget igényel. Az EAM szoftver segít az

  • Eszközök követésében (hol, kinél van, kinek a tulajdona)
  • Életciklus-menedzsmentben (aktiválás, működés, selejtezés, stb.)
  • Pénzügyi kimutatásokban (aktuális értéke, költséghely, működési költség)
  • Karbantartások és kapcsolódó munkák szervezésében

Alapvető fontosságú az adatminőség biztosítása, mert megfelelő és naprakész információk nélkül egy rendszer sem lehet hatékony. Az általunk fejlesztett programok biztosítják az egyszerű és akár automatizált adatbevitelt, az adatok összekapcsolását és ezekből a helyes információk kinyerését.

  • Megfelelő adatok gyújtése, bevitele
  • Gyors, automatizált információk
  • Naprakész információk
  • Egyszerű használat minden felhasználó számára
  • Mobil, PC, tablet optimalizálás
eszközkezelés

KAPCSOLAT

Kötelezettségmentes felmérés és tanácsadás

Keress minket és megtaláljuk a lehető legjobb megoldást

Maximum 1 munkanapon belül felvesszük a kapcsolatot